اپل قرمز ، لب تاپ قرمز

موسسه قرمز با علامت اختصاصی ( RED ) در سال 2006 توسط شرایور و بونو به نشانی red.org در جهت کسب حمایت شرکت‌های تجاری و افراد سرشناس و افراد خیرخواه در مبارزه علیه ایدز تأسیس شد.

(RED) محصول قرمز

رابطه اپل قرمز Red با بیماری ایدز

بیماری ایدز AIDS – بیماری قابل‌پیشگیری و قابل‌درمان – در بیش از 30 سال، جان بیش از 36 میلیون نفر را گرفته است . امروز ، بیش از 35 میلیون نفر در جهان با HIV زندگی می‌کنند، که 9.7 میلیون نفر آنان به درمان نجات‌بخش دسترسی دارند که هزینه‌ای کمتر از 40 سنت در روز است. اما ( RED ) اعتقاد دارد که زیادی در پیش است و باید تمام مبتلایان به این بیماری به دارو مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند .

( RED ) برای ایجاد یک جریان ثابت و پایدار کمک مالی از سوی بخش خصوصی در راه مبازره با این بیماری تأسیس شده است. در این مسیر شرکت‌هایی نظیر و استارباکس، … حامی این جریان شده‌اند.

apple red اپل قرمز

مشارکت اپل قرمز / مایکروسافت قرمز / استارباکس قرمز

شرکت‌های ارائه‌دهنده کالا و خدمات، بخشی از محصولات خود را به قرمز تولید می‌نماید. این رنگ به خریدار نشان می‌دهد که عواید این محصول به حساب(RED) می‌رود. ( RED ) تاکنون بیش از 240 میلیون دلار از طریق فروش محصولات قرمز رنگ از شرکت‌های مشارکت کننده در این طرح، جمع آوری نموده است. هر فرد حقیقی یا حقوقی می‌تواند با مراجعه به سایت ابن جریان کمک‌رسان، کمک مالی خود را نیز اهدا نماید. تا کنون در حدود سه میلیون و ششصد هزار نفر کمک مالی اهدا نموده‌اند. در این سایت قادر به خرید آنلاین محصولاتی نظیر کیف و کمربند تا محصولات اپل خواهید بود. این قسمتی از CSR این سازمانها است.

starbucks-red استاراکس قرمز رد

تیم مشاوران ایران : مطالب این سایت شامل حمایت از حق مؤلف و مترجم است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

5/5 - (3 امتیاز)